Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tips bouw lomax 223

  • Jan Douwe

    Wat voor slang dien ik te gebruiken om het orginele luchtfilter onder de kap te krijgen? En wie kan me vertellen wat voor aanpassingen ik moet plegen om een set klokken van een Skoda goed werkend op een Lomax 223 te monteren?

    Alvast bedankt! Jan Douwe

  • Peter van Pelt

    Beste Jan Douwe,

    Je kunt wanneer je dit wilt, een speciaal door ons ontworpen luchtfilter gebruiken onder de motorkap. Deze wordt door ons gemaakt voor de 2cv carburateur. Wanneer je dit niet wilt, hebben we nog wel een rubber liggen welke je vanaf de carburateur naar je orginele luchtfilter kunt laten lopen.

    Voor wat betreft je tellerset. Lomax levert een zgn remakeset, waarbij skodatellers worden omgebouwd voor de Lomax. Wil je dit niet dan zul je bij een bedrijf waar kilometer teller kabels gemaakt worden, een kabel moeten laten maken welke zowel op je versnellingsbak past als op de Skodateller. De vraag is dan alleen of je wegdraaital wel klopt.

    voor meer informatie kun je kontakt opnemen via onze e-mail abs@lomax.nl