Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

LOCOST 7 bouwproject

  • G.de Graaf

    Is er iemand in Nederland die ervaring heeft met het keuren en registreren van een LOCOST 7 project gebouwd volgens het boek van Ron Champion.

  • autorariteiten

    G.de Graaf schreef in bericht:

    ——————————-

    Is er iemand in Nederland die ervaring heeft met het keuren en registreren van een LOCOST 7 project gebouwd volgens het boek van Ron Champion.

    ——–

    Er is geen typegoedkeuring voor in nederland. De enige mogelijkheid is een kant en klare Locost invoeren uit engeland.

    supersevens in nederland:

    www.come.to/autorariteiten

  • G.de Graaf

    Ik weet dat er geen typegoedkeur is voor LOCOSTS in nederland. Ik zoek een manier om een nog zelf te bouwen wagen in nederland op kenteken te krijgen.

    Is er iemand met ervaring met keuringen in het buitenland om de nederlandse typekeuring te omzeilen.

    M.a.w. hoe kan ik een in nederland gebouwde wagen in engeland een SVA test laten doorlopen en vervolgens in nederland via een importkeuring op kenteken laten zetten?

    Iemand enig idee.

  • Jépé Mast

    Geachte heer de Graaf,

    Ik ben een Marlin Sportster een engelse kit aan het bouwen. Je zult de auto in engeland SVA moeten keuren en engelse kentekenplaten eropzetten, dan moet je auto aanbieden aan de RDW. Lees mijn verklaring op mijn homepage www.jpmast.nl hoe een en ander in zijn werk gaat.

    Met vriendelijk groeten j.p. Mast

  • Jépé Mast

    Geachte heer de Graaf,

    Ik ben een Marlin Sportster een engelse kit aan het bouwen. Je zult de auto in engeland SVA moeten keuren en engelse kentekenplaten eropzetten, dan moet je auto aanbieden aan de RDW. Lees mijn verklaring op mijn homepage www.jpmast.nl hoe een en ander in zijn werk gaat.

    Met vriendelijk groeten j.p. Mastautorariteiten schreef:

    >

    >

    >

    > G.de Graaf schreef in bericht:

    > ——————————-

    > Is er iemand in Nederland die ervaring heeft met het keuren en

    > registreren van een LOCOST 7 project gebouwd volgens het boek

    > van Ron Champion.

    >

    > ——–

    >

    > Er is geen typegoedkeuring voor in nederland. De enige

    > mogelijkheid is een kant en klare Locost invoeren uit engeland.

    >

    > supersevens in nederland:

    > www.come.to/autorariteiten

    >

  • A kruijer

    Bedoelen jullie Locost of Logust en wat is eventueel het verschil van die twee??

  • j dietz

    als je iemand in duitsland kent meld hem daar 1 dag aan.

    dan heb het duitse kenteken.