Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Goedgekeurd Kitcar kenteken 1250euro.

  • kitcar kenteken

    TE KOOP

    Engels goedgekeurd Kitcarkenteken V5 document bjr 1985 met de vintageplate erbij.

    Kan zo op kitcar gezet worden en je bespaart jezelf alle ellende van keuren in engeland en andere lange en veel duurdere omwegen.

    Ideaal voor cobrabouwer of andere enthousiasteling met een gestrand projekt.

    1250 euro.

    Gezien het bouwjaar val je in het 10% bpm tarief en dit is meestal 0 of erg weinig.

  • JP

    Leuk zo'n kenteken maar hoe zit het met de motor inhoud? Dat staat toch ook op dat kenteken. Kan je zo iedere willekeurige kitcar op dat kenteken zetten en dan invoeren? Lijkt me sterk. Maar laat even weten of hier mensen ervaring mee hebben.

  • collin

    ja dat kan, je kan in engeland zelfs elke engine change doorgeven en dat krijg je dan gratis en voor niks op kenteken ZONDER de auto te hoeven keuren, vraag maar na bij de dvla.

    dus van 1600cc (zoals deze) kun je 2900cc laten vermelden en dan kan je hem in nederland invoeren als zijnde kitcar met 2,9V6 bijvoorbeeld.

    JP schreef:

    >

    > Leuk zo'n kenteken maar hoe zit het met de motor inhoud? Dat

    > staat toch ook op dat kenteken. Kan je zo iedere willekeurige

    > kitcar op dat kenteken zetten en dan invoeren? Lijkt me

    > sterk. Maar laat even weten of hier mensen ervaring mee hebben.

  • Martijn

    hallo,

    Hoe kom je aan zo'n kenteken dan?

    Je zult dan toch met auto naar Engeland moeten om zo'n kenteken te krijgen?

    Vertel eens hoe dit zit?

    Groeten Martijn

  • Hessel Meinema

    Hallo, ik ben bezig een DAX cobra te bouwen met mijn schoonvader en we hebben in principe wel belang bij dit kenteken en we zijn benieuwd naar de manier waarop je deze hebt bemachtigd. We zijn redelijk ver, maar het kenteken is momenteel het grootste struikelblok. Wat heb je precies? een plaatje voor op het chassis en de bijbehorende papieren en ook al de kentekenplaten?

    Ik woon in Buitenpost Friesland. Je kan mij buiten werktijden eventueel bereiken op mijn 06-nummer: 06-20034513 Tijdens werktijden ben ik bereikbaar op dit e-mail adres : h.meinema@ngc-incasso.nl

    Ik hoop (snel) wat van je te horen.

    groeten!

    Hessel Meinema

  • Willy

    Wel leuk zo'n fraudeverhaal te volgen op het net.

    Ik hoop voor de betrokken personen dat dit verhaal niet gevolgt wordt door politiemensen. Hessel, misschien kan je naast uw mobiel nummer ook een kopie van uw paspoort afdrukken, dan kunnen ze je nog sneller klissen als uw deal doorgaat. 1250 Euro? voor een openbaar aanbod van valse documenten!, mijn vrijheid en mijn Cobra is me meer waard. Doe het legaal en ga van wat er overblijft van de 1250 Euro nog eens goed eten en slaap gerust 's nachts.

    Willy

  • frank schmitz

    is kenteken voorhanden?

  • frank schmitz

    mijn naam is FRANK SCHMITZ en wil graag weten of er nog een goedgekeurd kenteken ad 1250 euro is.