Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

30 OKTOBER. Kitcarclub circuitdag Midland circuit LELYSTAD. RACEN !

  • kitcar

    Voor de leden van de kitcarclub gratis toegang om mee te racen op het midland circuit. Exacte invulling van de dag wordt nader bepaald.

    De leden krijgen met het nieuwe clubblad info over deze dag meegestuurd.

    We hopen volgend seizoen een of meerdere dagen op het Midland circuit met de KCC te organiseren. Dit is een welkome aanvulling op de trackday Gilzerijen, de Clubspecialdag Zandvoort, het British carfestival. Want daar hebben we die auto's toch voor!

    Wie meerdere tips heeft voor lokaties en gelegenheden om circuitdagen te organiseren mag het roepen.

    www.kitcarclub.nl

  • Thomas Rouw

    Hee hallo

    hoe zit het nu precies, is het voor iedereen gratis, alleen voor kitcar rijders, of alleen voor kitcarclub leden.

    Ik probeer namelijk al een jaar mijn lidmaatschap er door te krijgen (oa bij JP zelf tijdens de elfstedentocht) maar dat schijnt maar niet te lukken, wat gaat er steeds mis?

    anyway ik kom iets later de 30ste (rond een uur of 1) maar ik ben er zeker voorzien van knalgele striker bij.

    grtz thomas kitcar schreef:

  • fred vowinkel

    de kitcardag op het midland circuit te lelystad is vrij toegangkelijk voor alle kitcarrijders en enthousiastelingen.

    deze ingelaste dag is een test van de stichting midland circuit beheer om te kijken of er interesse is in meerdere evenementen op het circuit zowel bij rijders/eigenaren als de diverse clubs.

    de dag staat in het teken van een gezellig bijpraten en de mogelijkheid om een slalom en/of sprint te rijden op het circuit

  • Frans

    Hoelaat begint deze dag

    MVG Frans

  • f.vowinkel

    de dag begint om 10 uur en duurt oov. tot 4-5 uur

  • mischa

    zie voor de eerste foto's www.kitcarclub.nl

    het was een zeer leuke dag

    Mvgr Mischa

  • ferari

    hallo