Ik heb het verhaal van Harm pas uitgevoerd.
Om een LSD met de goeie verhouding te krijgen heb ik de onderdelen van een 3.92 zonder sper en een 3.62 met sper gecombineerd om een 3.92 met sper te maken. Het is op zich goed te doen maar het makkelijker is het om een kant en klaar diff te kopen. Jij zal een 7“ diff hebben met steekassen, die zijn er niet veel met sper te vinden. Probeer een 7” diff met flenzen te vinden, die kun je verwijderen en dan passen je steekassen weer. De 7“ sperdiffs waren een optie op de XR4i, een sper van een Scorpio kun je waarschijnlijk niet gebruiken, die zijn 7,5” en ik denk niet dat die in een Rodin Hood chassis past.
Ik weet niet of je een 3.62 sper zoekt (is op zich prima icm een XE, alhoewel ik dus een 3.92 gemonteerd heb maar nog niet mee gereden), moet je even kijken op www.kitcarclub.nl en dan bij forum/aanbod onderdelen, daar wordt er een aangeboden.