Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kentekensticker

  • rob wiersma

    Ik maak kentekenstickers vooer 15 Euro (incl. verzending)op hoogwaardig zelfklevend vinyl met een beschermlaag tegen steenslag en krassen. Ik heb reeds verschilende gemaakt naar tevredenheid. Eenvoudig op te plakken. Standaard afmeting 30 x 6,5 cm maar dit is kostenloos aan te passen. Stuur me een mailtje met kenteken en adresgegevens.

  • Joris

    Rob,

    Heb interesse in deze sticker voor mijn auto, afmeting moet exact zelfde zijn als normale plaat incl blauw nl logo.

    Gr Joris

  • leo

    Hallo Rob

    Ik weet niet of je nog kentekenstickers maakt omdat het al een oud bericht is.

    Maar als dit zo is wil ik er graag een hebben.

    In de maat 30 x 6,5 cm en met het blauwe nl logo

  • rob

    Mail me even op sevennl@gmail.com

  • hank Zandvliet

    Hoi!

    Heb zeker interesse, kun je een foto mailen van een voorbeeld? De sticker moet exact hetzelfde zijn als de echte kentekenplaat…..

  • Kees

    Geachte,

    Ik zoek een kentekenplaat sticker, formaat motor kentekenplaat type 27.10. Moet echt 1 : 1 lijken met een echte motor kentekenplaat, met blauw en de sterretjes en al.

    Kun je me daar aan helpen?

    Mvg, KC

  • Pieter Poppelaars

    Beste Rob,

    Maak jij nog stockers?

    Alvast bedankt,

    Pieter Poppelaars

    OOSTERHOUT

    06-51270710

  • marc

    hoi rob,

    is deze sticker ook te krijgen in de afmetingen van de orginele kentekenplaten? en ook met het blauwe NL logo? (heb je misschien ook een voorbeeld foto)

    en is de prijs per stuk, of per 2 kenteken platen?

    alvast bedankt

    mvg Marc

  • jeroen engelen

    Hallo ik ben op zoek naar een kenteken voor mijn pick up

    Het moet een nl kenteken worden (kleine platen 31x11 cm) ook wel 18.2 platen genoemd (amerikaanse auto)

    2-VDF-04

    Laat me even een voorbeeld zien en de kosten die er aan verbonden zitten

    Groeten Jeroen

  • Alain

    Hallo, maak jij nog stickers?

    Mvg Alain