Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spax Schokdempers te koop

  • Roy

    Te koop

    Ben je bezig met een kitcar of zelfbouwen van een auto, motor of ander ding waar je goede schokdempers voor nodig hebt. Dan is die iets voor jou!

    -2x Spax Competition schokdempers, veer hoogte en uitgaande demping verstelbaar. Open lengte van 13? , gesloten lengte 9?. Bijpassende veren van 275 lbs/inch.

    Spax nummer C90/130CC2B

    -2x Spax Competition schokdempers, veer hoogte en uitgaande demping verstelbaar. Open lengte van 11? , gesloten lengte 8?. Bijpassende veren van 375 lbs/inch.

    Spax nummer C80/110CC2B

    -2x Losse rode veren passend op de korte schokdempers met een veersterkte van 225 lbs/inch

    Natuurlijk is het mogelijk om andere veren met andere veersterkte op deze dempers te monteren.

    Deze schokdempers en veren zijn hebben alleen tijdens de bouw en korte testfase op mijn auto gezeten. En is slechts enkele tientallen meters mee gereden.

    Prijs n.o.t.k.

    Foto op aanvraag.

    Groeten Roy.

  • Roy

    Inmiddels zijn de 13" schokdempers verkocht en heb ik alleen het volgende nog in de verkoop:

    -2x Spax Competition schokdempers, veer hoogte en uitgaande demping verstelbaar. Open lengte van 11” , gesloten lengte 8”. Bijpassende veren van 375 lbs/inch.

    Spax nummer C80/110CC2B

    -2x Losse rode veren passend op de korte schokdempers met een veersterkte van 225 lbs/inch

    Vraagprijs € 400,-

  • Koen Schol

    Hallo,

    Ik ben inderdaad op zoek naar goede schokdempers voor mijn kitcar. Zou je een foto willen sturen? En wat is de prijs?

    Met vriendelijke groet,

    Koen Schol (06-22748120)

  • gerrit

    heeft u schokdempers voor kitcar 300 kg voor a 200kg

    wat kost dat

    groetjes gerrit