De K1 attack…,

….Een schitterende auto!

Vind echter wel dat ondaks zijn gewicht van 900kg de pk's een beetje tegenvallen.

Vraag me af of er onder de kap mischien ruimte is voor een supercharged S2000 blok.Zou al een stuk beter zijn,want vind deze auto er iets te snel uitzien voor 200 pk.Wat deze auto uitstraalt verdiend hij ook onder de kap!!

Ben zelf een echte honda liefhebber en wil deze zomer een S2000 gaan aanschaffen.Ben helemaal verliefd op het v-tec systeem en vind dat honda het met het 2liter vtec blok van de S2000 er goed gedaan heeft.

HOWEVER…..,De uitstraling van de K1 attack…..,tja moet ik daar nog iets over zeggen…..?

De Ultieme combinatie,K1 attack kit met de beruchte vtec uit de S2000 voorzien van een vortech supercharger!

of dit mogenlijk is weet ik niet maar voordat ik definitief overga tot het aanschaffen van een S2000 toch eerst is informeren wat de kosten ervan zouden zijn.

Een S2000 kost zo gemiddeld een €24.000

Een K1 attack kit zo n €18.000

Mischien toch een goed idee hier wat meer onderzoek naar te doen…,alle hulp is welkom dus iedereen die me meer info zou kunnen geven….,GRAAG!!

M.V.G. Romain.