Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kunststof verchromen

  • Chromeplastics

    Beste autoliefhebber,

    Kunststof onderdelen verchromen een probleem?

    Niet meer!!

    Dankzij het metallisatie proces is het nu mogelijk voor elk soort kunststof hetzelfde effect als verchromen te bereiken. Ook prijstechnisch is het een stuk voordeliger dan verchromen. Kortom, vanaf heden is het mogelijk om je vervaagde en/of verweerde kunststof chroomdelen er compleet als nieuw uit te laten zien.

    Kijk voor meer info op www.chromeplastics.com

  • leon

    hallo

    ik heb een vraag mijn bumpers vn mijn 1/12 scale camaro moeten

    verchromt worden het is voor een bouw project het is een z28 1969 camaro

    het zou leuk zijn als dat lukt ik hoor het wel

    mvg leon

  • louis

    hoi ik zou graag een shedel willen laten verchoomen en nou zou ik graag willen weten wat het kost de bedoeling van deze is dat het een koplamp woord moet wel het een en ander aan gedaan worden nou ben ik ook benieuwd wat beter is de lamp eerst maken dan vershromen eerst verschoomen lijk mij wel het makelijkst voor julie en dan is hij ook nog gaaf

    de groote is zone 20 cm de afbeelding van de link wijk iets af van het orceneel mijn kop is aan de boven kant gewoon dicht een geheel dus nou ik hoor het graag .

    vriendelijke groet , louis

  • Chromestudio

    U kunt ook eens kijken op http://www.chromestudio.nl

  • Peter Dielessen

    Graag een prijs voor het verchromen van items onder onderwerp.

    M.v.g. P. Dielessen

  • john vd berg

    goedendag

    is het mogelijk om kunststofmodellen te verchromen +\- 40\40/9 cm

    en wat denkt u dan wat ongeveer de kosten zijn

    bvd j vd berg

  • Ron

    Hallo het zwarte kunststof gedeelte van de gril van een mercedes 500 sec laten verchromen.

    Wat gaat me dat kosten.

    Groeten Ron Evers.

  • jil van der heijden

    goedenavond

    zou u mij kunnen vertellen of het mogelijk is om kustof stootlijsten + handgreep van een opel astra te laten verchromen ?

    de lijsten zitten met clips vast en zijn 2 x 1 meter en 2 x 50 cm + 5 cm breed.

    handgreep 50 cm bij 8 cm de onderdelen worden los aangeleverd.

    en wat zijn de kosten ongeveer.

    alvast bedankt jil