Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie helpt?

  • rene

    Beste autoliefhebbers,

    ik ben bezig met het opzetten van een sleutel / treffenruimte voor autoliefhebbers. Het is de bedoeling dat er in de sleutelruimte (±400m2) 10 bruggen komen. Daarnaast is er een ontmoetingsruimte (150m2) waar autoliefhebbers bijeen kunnen komen.Een tweede unit van 400m2 zal worden ingericht als een permanente expositieruimte voor miniatuurauto's en autodocumentatie. Het buitenterrein is ruim 2000m2 groot (bestraat) en ideaal voor club meetingen. De buurman van het object (ook een autoliefhebber) heeft toegezed dat bij een treffen ook zijn terrein van 1500m2 gebruikt mag worden. Ideaal dus!! Er zijn dus veel mogelijkheden.

    Het pand is gelegen op 1km van knooppunt Hoevelaken. Zeer centraal gelegen.

    Om een en ander te bekostigen zoek ik deelnemers die :

    - een bedrag van 100 euro willen investeren tegen 3% rente op jaarbasis voor een periode van tenminste 5 jaar. Het aan te kopen pand dient als onderpand voor de investering. Omdat er een verdieping op het pand zit welke verhuurd is kan aan je rente betaald worden.

    Of je kunt dit initiatief ook ondersteunen door het aanschaffen van een mysterybox!

    De mysterybox??

    Ja, je kunt een doos bestellen (grootte van een verhuisdoos) die boordevol artikelen zit met een minimale winkelwaarde van 99 euro. Daar betaal je 99 euro voor! Naast artikelen vind je tientallen voordeelbonnen van bedrijven. Uw doos is dus altijd de moeite waard!

    Dankzij sponsors bevatten 100 van de uitgegeven dozen een duur artikel, varierend van een apple i-pod tot een complete keuken t.w.v. 5000 euro!

    De opbrengst van de dozen wordt geinvesteerd in de aankoop van het pand.

    Elke deelnemer krijgt ook een unieke toegangscode waarmee hij/zij een jaar lang gebruik kan maken van speciale aanbiedingen die per email worden verstuurd . Je hebt dus alleen maar voordeel!

    Doe het nu! Maak 99 euro over op rekeningnr 752.78.40 tnv Oveja te Nunspeet o.v.v. Mysterybox.

    Het pakket kan ook als rembourspakket worden verstuurd. Je betaald dan aan de bezorger. De extra kosten bedragn 11,50 euro.

    Wil je deelnemen als investeerder stuur dan een mailtje.

    msn : sleutelruimte@hotmail.com

  • Ernst

    hallo met Ernst

    ik ben eerder geintereseert in de sleutel ruimte kan je daar iets meer over vertellen

    vroendelijke groet Ernst

  • rene

    Hallo Ernst,

    omdat de deelname van particulieren moeizaam is wordt de genoemde sleutelruimte de eerste 5 jaar verhuurd. Het object is inmiddels aangekocht. Medio volgend jaar worden de overige ruimte reeds verbouwd/klaargemaakt. De sleutelruimte komt in een volgend traject.

    groet,

    rene

  • Ernst

    jammer hoor want dat wel erg dicht bij huis voor mij maar goed dat wordt dus nog ff wachten komt zelf uit amersfoort nieuwland dus niet ver

    groet ernst

  • Diandra

    Your story was raelly informative, thanks!