Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Grinnall Scorpion 3 te koop

  • Vincent Banse

    Grinnall Scorpion Threewheeler in Topzustand: Erstzulassung 2003

    Mechanik BMW 1200 RS mit englischem Fahrzeugbrief , 4-Zylinder Einspritz-Motor mit Kat, 135 PS Getriebe 6-Gang mit sequentieller Schaltung (Rückwärtsgang kann nachgerüstet werden, dafür gibt es dann jedoch nur 5 Vorwärtsgänge), Kotflügel vorne und hinten, Scheinwerfer und Einstiegsabdeckungen sowie Schalthebel aus Karbon gefertigt. Pedalerie verstellbar, Bereifung vorne 195/55 R15, hinten 205/50 ZR 16 , Leergewicht 395 Kg, 0 - 100 km/h in ca. 4,5 Sekunden, Vmax > 200 km/h, Laufleistung 4.980 km, servicegepflegt, Farbe rot.

    Foto’s: www.jzr-threewheeler.de/sale.htm#Grinnall

    Prijs bespreekbaar.

  • Peter

    hoi

    Is deze scorpion nog te koop en wat is de prijs?

    Is het een LHD?

    Groeten Peter

  • Peter

    hallo

    Staat deze grinnall scorpion 3 nog te koop?

    Weet je soms waar ik er nog tweedehands kan vinden

    Peter

  • Jan Willem

    Hoi Peter,

    Toevallig zit ik nu te kijken waar ik mijn Scorpion 3 te koop kan zetten. Mijn Scorpion is voor de verzekering getaxeerd op 18.000 euro maar mijn vraagprijs is 14.000 euro. De Scorpion is voorzien van alarm en een electrische achteruit. Het motorblok is een BMW K100 met een kleine 14000 mijl op de klok.

    Mijn Scorpion is een RHD. Ik was er eerlijk gezegd zelf ook altijd wat huiverig voor om met RHD te rijden, maar omdat de auto wat smaller is en de versnellingsbak sequentieel heb ik er nooit moeite mee gehad.

    Als je interesse hebt, kun je me bereiken via jwvdgrift@hotmail.com.

    Groeten, Jan Willem

  • kermit

    Beste Peter,

    Ik heb een gele linksgestuurde K1100 staan.

    Het betreft een fabrieeksgebouwde met een ter kentekenstelling van 2003 met zo'n 4000km op de teller, en dat is dan ook de reden dat hij weg mag. Lees wel, mag niet moet!

    De auto is volledig origineel op kenteken gezet, de taxatiewaarde is 25000 euro.

    De auto heeft een origineel BMW alarm, en is voozien van aansluitingen voor een Garmin en een Roadpilot, beiden kunnen tegen een geringe meerprijs meegeleverd worden. De aanwijzingen van de Garmin lopen via de ingebouwde Baehr intercom. Twee Uvex integraal helmen zijn aanwezig.

  • Peter

    Hoi Kermit,

    heb je foto's van uw scorpion III?

    Welke stad woon je?

    Wat is de vraagprijs?

    peverheyen@hotmail.com

    Peter

  • Peter

    Hoi Kermit

    Was gaan kijken op autogespot.nl maar kan er weer niet op weet dus niet of er daar eventueel foto's op staan.

    Kan je een paar foto's door mailen?

    En wat is de vraagprijs?

    peverheyen@hotmail.com

  • luc de Rijk

    Peter

    Ik zit toevallig eens te lezen over de grinall scorpion 3 die te koop staat of stond. Heb je nog interesse heb er zelf namelijk ook 1 in de garage staan. Het is een blauwe met chrome wishbones en chromen rol bar bouwjr 1996. Prijs niveau circa 7000 euro. Heb er zelf maar een 4500 km mee gereden. het is een snel ding die wij zelf hebben gebouwd mocht je interesse hebben of iemand weten. Woon zelf in het zuiden van het land zeeuws vlaanderen.

    Groeten

    Luc

  • john

    Hoi Luc zag dat je een grinnall te koop hebt, heb je hem nog ik

    heb eigenlijk wel interesse.

    mijn tel nr:0618833476

    groetjes john